Selecteer een pagina

Over het logo

cropped-logo.png Met de lancering van de vernieuwde website op 1 januari 2017 werd een nieuw logo in gebruik genomen. Een modernere versie waar toch nog een stukje herkenbaarheid van het oude in zit.

Als beeld kozen we voor een tweedeling van Huub’s gezicht en een mannelijke figuur met daarin de tenderpoints. Zo zijn zowel de persoon als de ziekte in beeld, maar geven we aan dat de persoon de ziekte niet is en andersom. De figuur van Huub symboliseert het persoonlijke ervaringsverhaal, de tenderpointman geeft de medische informatie aan.

Het kleurgebruik is in de stijl van zowel de oude als de nieuwe website. Een kleur die niet schreeuwt en daarnaast ook lekker is voor de ogen op het beeldscherm.

We denken erin geslaagd te zijn om samen met Oekeloe tot een treffend beeld te komen. 

Het oude logo werd ooit getekend door Maarten. Het heeft jarenlang dienst gedaan als herkenningspunt voor de website. Door de komst van het nieuwe logo zal deze enkel nog gebruikt worden als herinnering. hoofdhuuboud

Bol.com advertentie/logo op website.
Als je daarop klikt dan kan je daar jouw artikelen bestellen, waaronder
ook mijn boek Fibromyalgie-Omgaan met weke-delenreuma.
Door jouw bestelling via Bol.com te doen krijg ik provisie
zodat ik de website kan blijven onderhouden.

 

Share This